torsdag 22. april 2010

Tålmodighetsprøve...

Gah! Det er forferdelig å gå og vente på at ølet på fatene skal bli klare til å drikkes. I dag skrek ganen etter en øl etter en time med lydighetskurs med Garm, så jeg åpnet den nest siste flasken med havrestout. Den har utviklet seg flott, og er en jeg definitivt vil brygge på nytt. Flott skum har det også!

Jeg trenger fler fat. Det har jeg innsett nå. Å kunne ha et eller to ekstra fat stående i det andre øleskapet til lagring i påvente av at det blir ledig plass i det store øleskapet høres veldig riktig ut! Jeg får prøve å finne en gunstig løsning igjen. Chicompany er tomme for tiden, men det er snakk om fellesbestilling av brukte fat fra Candirect på Norbryggforumet. Hvis du bor i Oslo og trenger fat kan dette være en knallgod anledning!

-Øyvind

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar