fredag 24. desember 2010

God jul!

God jul til alle dere som leser bloggen min. Håper dere får en fin kveld.

Vi skal til mine foreldre og feire i år. Der er det ribbe som er tradisjonen. Ribbe er som kjent fet mat, og da bør man ha noe med litt høyt alkoholinnhold og gjerne litt bitterhet også i glasset. Derfor har jeg som kjent brygget en IPA til ribben, med masse colombus for ikke å få en overdreven citrussmak. Veldig spent på hvordan denne vil smake til årets ribbe.

I tillegg har jeg old alen min til julekakene etterpå.

Hva skal dere ha til jul, og hva drikker dere til?

1 kommentar:

  1. Ægir - Julebrygg til ribben
    Mikkeller - Ris a la male til dessert (Riskremøl :)
    Mikkeller - Fra via Til (JulePorter)

    Gleder meg mer til åpning av disse godbitene enn pakkene.

    God Jul!

    SvarSlett